2011. június 9., csütörtök

xivpath - pre-release

Ahogy az előző postomban is említettem dolgoztam egy kicsit egy 'xivpath' nevű datapath/pcmpath szerű programon, hogy egy kicsit megkönnyítsem a saját életemet az XIV adminisztráció kapcsán.
Nos.. A fejlesztés elérkezett a "pre-release" fázisba. Ebben a fázisban az általam megtalált hibák/bugok már javítva lettek, és nem tudok további olyan bugról, ami ténylegesen problémát tudna okozni, így elérkezettnek láttam az időt, hogy publikáljam a kódot (tekintve, hogy semmi confidential dolgot nem tartalmaz).
Amennyiben van XIV-s rendszere bárkinek, azt megkérném, hogy tesztelje a kódot, és amennyiben hibát talál bárhol, úgy vegye fel velem a kapcsolatot, hogy javíthassam azt.

Jah igen.. felhívnám a figyelmet arra, hogy a script csak Fibre Channel adapterekre lett felkészítve, mivel nem áll rendelkezésemre iSCSI-t használó kliens. Továbbá -remélem feleslegesen- kiemelném, hogy ez a script az XIV-s kliensekre lett készítve, így ha pl DS8K-n akarná valaki használni, akkor ne csodálkozzon ha nem azt kapja amit várt :)
Illetve a szokásos játék itt is fennáll: Ezt a scriptet én a saját kis szabadidőmben csináltam, ergo hivatalos support nincs rá, illetve az esetlegesen keletkezett kárért se tudok felelősséget vállalni, így tessék tisztességesen egy teszt környezeten tesztelgetni első körben (azért arra felhívnám a figyelmet, hogy a scriptnek elvileg nem szabadna semmiféle kárt okoznia, de sose lehet tudni :))

Update: Kicsit hivatalos formába öntöttem a dolgot, és felraktam a csomagot az alábbi címre:
https://www.ibm.com/developerworks/mydeveloperworks/blogs/glukacs/resource/xivpath.tar.zip

2 megjegyzés: